100% bestämt

nu har jag bestämt mig helt för att sluta med godsaker och sånt trams, ska bara äta gurka och morötter på lördagar som "lördagsgodis" och sen ska jag inte äta nått onyttigt på vardagarna. ska äta som vanligt fast mindre portioner och vatten till. bestämde mig helt nu när mamma sa "du har gått upp i vikt michaela" -hallå?? som om jag inte vet det redan? ;S blir så jävla less på att hon jämt ska säga de så då jag kommer hem.. hon kan kolla på sig själv innan hon säger nått tycker jag. blir så less på såna människor som är tjock själv osså säger dom åt andra att dom har gått u vikt osv.. men ändå så gör hennes ord mig så arg så jag bestämmer mig för att göra nått åt saken och nu ska jag verkligen visa henne att jag ska gå ner utan hennes jävla hjälp. jag ska klara mig själv. tur att man ba kan sticka iväg och va ute och gå en stund och gå till syrran och använda hennes orbitrek. yesyes, nu ska de bli ändring på en gång! ska visa kärringen asså....

jag vet att jag ha sagt det hundra gånger att jag ska gå ner i vikt och banta och sluta med godis osv. det har gått bra ett tag och jag har gått ner men sen så har jag liksom tappa allt och gått upp i vikt men nu ska jag ner i vikt och försöka stanna där :)

önska mig lycka till :*
ska på en promenad nu så jag uppdaterar senare och lägger in bilder



Postat av: pea

lycka till , men komihåg att du är vacker som du är ;) <3

2008-08-03 @ 21:28:41
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se/
Postat av: bowlingjocke

Bra :) Det är rätta takter :) Då kan vi stötta varann för jag har också bestämt mig... Bort med kilona!

Blir också förbannad på dem som säger att man har gått upp i vikt, men själv är rund. Det är jobbigt överhuvudtaget att folk säger att man gått ÄNNU mer upp i vikt :(.

Men bara man har frukt o sånt tillgängligt hemma så ska det väl inte vara några problem?



Lycka till! :)

2008-08-06 @ 01:15:04
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0