både negativt & positivt

vaknade imorse med ett ryck och titta ut, det regna idag igen. det är kallt grått och tråkigt idag med, känns som om hösten är här på nått sätt. lite positivt men ändå negativt, det positiva är att dagarna minskar tills jag blir 20 och de negativa är att det snart är snö ute och julafton.. gillar inte julafton nå mer känns de som, samma sak år efter år. vill ha nå nytt. så varför inte servera tacos och cocacola istället för julskinka och julmust? ;p haha.

idag iallafall ska jag ut och gå med anna och sen gå till syrran och kanske låna hennes orbitrek en stund och se om det ger nå resultat efter några gångers användning :) ska även städa mitt rum och försöka städa hela nerevåningen åt mamma och tvätta mina kläder och slänga ner dom i en väska och packa inför hemresan till sundsvall imon eller på tisdag, har inte bestämt vilken dag jag ska åka hem. vill iallafall hem så fort som möjligt för att kunna umgås med alexander ;* saknar han så. har inte prata med han nått sen jag åkte hem till mamma, så saknaden är stor.

ska hitta på nått med heidi nu i veckan. hon fråga om vi kunde hitta på nått så jag föreslog en shoppingdag eller om vi hittar på nått annat, vem vet. men jag ska iallafall gå på stan och kolla efter nå höstkläder, ska försöka få tag i en ny mjukiströja och nå mysiga byxor till. kanske köper nån tröja med men mjukisar är iallafall vad jag är ute efter först och främst. men det slutar väl med att man kommer hem med massa annat och inte det man skulle köpa, som vanligt liksom ;p haha.


men nu ska jag städa mitt rum och anna ska sitta vid datan lite, men skriver väl nån rad sen igen.





har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0