apljud mitt i natten

vilken natt, ja hövva, de va inte många timmars sömn under den inte. somnade vid två tiden och vakna med att telefonen skriker klockan tre och då är det alexander som ska prata för han och christian har vart ute på krogen och kom precis hem. och jag försöker att inte låta irriterad över att han ringde så sent utan pratar på som vanligt och rätt va de är säger alex, vänta, och jag väntar och sen hör jag han säga nått till chrisitan, minns inte vad just nu, och sen så säger christian nått om apor och börja göra apljud och jag bryter ut i gapskratt och försöker att inte skratta så högt eftersom klockan va så sent och alex säger " de är inte kul" men jag tyckte de va as skoj eftersom jag kan se chrisitan framför mig då han gör sina ljud, det ser alltid lika roligt ut x) hahaha. christian är killen som alex bodde ihop med förut.

sen klockan fyra tror jag alexander somna så då la ja mig åh sov och sen kom syrran in vid åtta tiden och sen höll hon på att springa ut och in flera gånger och jag vart mer och mer irriterad och sen då jag väl somnar gapar mamma "ela, ska du med in till hudik?" så nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och hänga med dom. ska en sväng på sjukhuset så jag ska passa på att mäta mig för att får reda på precis längd! hihi. sen ska vi handla lite och sen åka till lilleman, han blir 4 år idag så vi ska fira han med tårta och mumsmums ;* hihi! uppdatering kommer senare. ska duscha nu, vi hörs sötpropp'z :*



Postat av: Philip

ela? va fint :) mamma kallar mig snorunge ;/

2008-08-14 @ 14:56:49
Postat av: bowlingjocke

:P:P



C'est comme une gaieté

Comme un sourire

Quelque chose dans la voix

Qui paraît nous dire "viens"

Qui nous fait sentir étrangement bien



C'est comme toute l'histoire

Du peuple noir

Qui se balance

Entre l'amour et le désespoir

Quelque chose qui danse en toi



Si tu l'as, tu l'as

Ella, elle l'a



Elle l'a Ou ou ou ou ou ou ou

Ce je ne sais quoi

Elle l'a Ou ou ou ou ou ou ou

Que d'autres n'ont pas

Qui nous met dans un drôle d'état

Ella, elle l'a Ella, elle l'a

Elle l'a Ou ou ou ou ou ou ou

Ella, elle l'a

Elle l'a Ou ou ou ou ou ou ou



(Kate Ryan - Ella Elle L'a)

2008-08-14 @ 15:33:35
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: Coffe

haha christian o sina apljud!: D

2008-08-14 @ 21:16:05

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0