arn - riket vid vägens slut

kollade på datumet idag, det är den 20agusti och det säger att det är bara två dagar kvar tills jag ska sitta i en biosalong med popcorn och deggla över arn magusson :'| wowo! vart helt kär i arn filmen så jag längtar som en dåre tills på fredag.

fatta inte att folk säger att arn är en kass film då de är en av dom bästa filmerna jag någonsin sätt :| ska köpa båda filmerna då dom kommer ut på dvd. -är det bara jag som längtar och ska se andra filmen? ;o

trailer




Arn - Tempel Riddaren Parodi, faktiskt rätt så rolig :D
» klicka här


Postat av: Ståhl

Bästa filmen jag sett var ju första!

Och den finns ju på DVD :D

På fredag blir de till att sätta sig i bion igen =)

2008-08-20 @ 20:45:53
Postat av: zmH

haha, jo jag vet att den första finns på dvd :'D och den blir snart min!

2008-08-20 @ 20:57:21
URL: http://zmh.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

jag längtar också :D

2008-08-20 @ 21:36:32
URL: http://elinthor.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0