vrålsnygg & the voice 08

idag känner jag mig sådära vrålsnygg!
klev upp vid halv elva tror jag klockan va eller halv tio, skrek på mamma som skulle ha väckt mig och tage med mig till timrå idag. men hon svara inte så jag ringde upp henne och hon sa att jag hade sagt "jag orkar inte, jag är trött. låt mig sova" men det har jag inte nå minne av så jag pratade nog i sömnen då hon försökte väcka mig, så vart jag sur för jag skulle va med ullis idag men de blev ju inte så. sen hade bror åkt på bröllop så han kunde inte köra mig heller.. så jag tog ett äpple och sura och satte mig vid datan. då klockan va tolv så klev jag in i duschen och gjorde mig snygg. klev ur efter en halv timma med världens krulligaste hår, mitt hår blir lockigt då de är blött, så plinga de på dörren och jag sprang ner i handduk och öppna och där stod cecilia, brors flickvän, och fråga efter gabriels, syrrans unge, bilstol sen stack hon igen och jag gick upp och kleta på mig brunutansol och torkade håret och fixade sminkningen inför dagen sen sprang jag omkring naken en timma och vänta på att kroppen skulle torka efter kletet med brunutansol(en?). man kan ju faktiskt springa näck då man är ensam hemma och ingen ser, höhö, sen snurra jag på mig nå mjukiskläder och fixa håret sådära perfekt och bytte örhängen och allt och sen va jag riktigt snygg! men då jag skulle ta nya kort så fes håret ihop och jag orkade inte göra om det, men tog nåra kort nu bara för att kunna fylla upp bilddagboken med ;p haha. dom får duga tills nästa gång :*


ett septum ska på plats i mitt ansikte snart :*

så nu sitter jag här och sjunger till nån låt som Ståhl skicka, kan inte sluta lyssna på den. va säkert därför han skicka den ;p haha! jekla unge där :* ska försöka byta låt nu och inte byta tillbaka som jag oftast gör. fan ta dig ståhl! haha! snackar med emz på msn också, hon är så underbar, gu jag gillar verkligen den tjejen! kommer få två superbraa år i skolan nu känns de som. hon och jag ska stötta varandra och hjälpa varandra genom dagarna, det har vi lovat ^^
jag skrattar hela tiden då jag pratar med emma, det är mitt nya lyckopiller. hon får mig att skratta så jag tjuter och tårarna sprutar och de bästa av allt, hon lyssnar verkligen då jag sitter och pratar problem eller annat. hon är som en dagbok, man kan säga vad som helst och hon bara lyssnar och svarar ibland och håller allt hemligt.

syrran ringde precis, hon är ner i stockholm på the voice och det va aspackat med folk där tydligen. hon ska ringa mig då mange, petter, colby odonis och ironik spelar så jag ska få höra dom live itället för att åka ner tre timmar och sen hem igen. puss på henne :* så efter klockan sju får ingen ringa eller smsa mig, då ska jag lyssna på the voice 08 @ kungsträdgården ^^


som snurrat idag;

- foggy mountain rockers - one thing is for sure / fan ståhl :*
- lil' jon & the eastside boyz - get low
- leona lewis - a moment like this
- leona lewis - homeless
- leona ewis - whatever it takes
- ray j ft. yung berg - sexy can i
- ironik - stay with me
- colby odonis feat akon - what do you got
- mange schmidt - känslan kommer tillbaks



Postat av: Emma

Du är så himla sötans söt du :')

2008-08-16 @ 18:03:47
Postat av: Ståhl

Ja min musik är bäst :D :D

2008-08-16 @ 19:29:15
Postat av: Angelika

Haha, säger bara foggy mountain rockers :P

2008-08-19 @ 02:32:37

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0