borta bra men hemma bäst

idag åkte jag hem från alexander, känns så tomt nu när han inte är omkring mig och nu när man ska sova så kommer allt kännas så tomt. men jag har ju björnii så jag klara mig nog i natt ;* wiwi. osså alex parfym så det lukta jätte gott i mitt rum. fattas bara han i sängen nu ;) haha!
menmen, imon börjar allvaret på skolan också. det känns faktiskt bra på nått sätt, har smått längtat tills dess. undra bara vad vi ska göra på lektionerna, samma sak som förra året eller ;p haha, isofall har jag redan alla svar till allt men det kan va bra att göra om allt och kanske få mer betyg ^^ wiwi! ska verkligen sattsa på skolan i år och lägga ner tid på den. hejja miiiig!

fick mitt nya schema i fredags förresten, dagarna ser liiite bättre ute iallafall ;p
måndag; 09:00-13:50
tisdag; 08:05-14:45
onsdag; 08:30-13:15, kanske teori mellan 15:05-17:35
torsdag; 08:40-15:40
fredag; 09:05-15:15/16:00

känner mig lite febrig osså jag har smått ont i örat, det liksom dunkar och gör ont vid varje dunk ;s dålig start på skolåret om man skulle bli sjuk nu. fick ont i halva ansiktet igår och det gjorde nå fruktansvärt ont kan jag lova, kändes som om halva ansiktet skulle låssna och örat hade hjärtslag typ. vill inte bli sjuk nue, har för mycket att göra :'| dooh!  menmen, blir man sjuk så blir man, inget att göra åt. är bara att plugga som satan hemma och försöka att inte komma efter i skolan..

du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.



Postat av: My

Hoppas du grejar skolan och att du blir frisk (: Kram på re!

2008-08-31 @ 22:10:34
URL: http://mylika.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0