fyra dagar i ett

då va jag hemma igen, känns skönt men ändå saknar jag alex så himla mycket så jag vill bara ta tåget eller bussen tillbaka och bara krama om han och aldrig släppa taget. saknar han såå :'/ doooh!

fredag:
snurra på mig nå kläder och åkte till alex. träffade syrrans ex på bussen så vi pratade lite och så, sen åkte jag hem till alex rätta till bh:n som hade släppt (bandet bak på ryggen) tog hundra kronor av han och stack igen ;p haha, åkte ner på stan och mötte ullis och sen gick vi och hämta ut biljetterna till ARN <3 hihi. sen gick vi på macken och handla lite och sen kom alex så vi satt och pratade i 45 minuter innan bion började. kanon bra film, skulle kunna se den igen asså.
sen kom alex och jag hem och han drack en liter vin på cirka tio minuter, ;p haha, sen skulle vi sova men så blinka de till i alex mobil och det va från jobbet, halv två på natten, och dom undra om han kunde jobba 08-20. så han sprang upp och gjorde matlåda små full som han va. haha. sen kom han och sov igen.

lördag:
vaknade fem i sju på morgonen och nästan springer in och undrar vafan alex gör i köket då han skulle åka med bussen klockan sju men bussen börjar ju inte gå fören åtta på morgonen så han fick komma senare till jobbet. sen stack han iväg och jag somna om och vakna vid elva av att alex ringer och väcker mig så jag kliver upp och kollar på tv, sen kommer alex moster och vi pratar lite och så. sen åker jag till timrå för att vara med ullis och vi käkar och pratar och går hem till henne sen så va de dags att åka hem, tiden gick så fort ;o
åkte med halv nio bussen från timrå in till stan och då fick alex nån idé att spela biljard med hans kompisar så vi gick dit och dom spela och jag kolla på sen så ville alex ut på krogen och dricka nån öl så vi knata iväg och han drack två öl sen stack vi vidare till bk där hans kompisar va och där va vi från halv tolv till tre :| stod 30 minuter och vänta på taxi med och sen tappa ja humöret och fick världens damp då en jävla unge skulle försöka ta MIN taxi! jag stod i kö en halv timme och hon två minuter, vafan! jag fick ett hetsutbrott och skrek åt henne och tänkte "sätter hon sig i taxin sliter jag ut henne i håret" så hon lämna taxin efter några tillsägelser från taxikillen och mig! haha. jävla unge! usch :@ sen va vi väl hemma vid fyra tiden. gick och la oss stax före fem och då skulle alex upp för han mådde inge bra och jag somna vid halv sex
(alex måste spy då han ha drucke annars kan han inte slappna av och sova)

söndag:
vaknade halv nio av att alex inte sov i sägen och gick och kolla efter han så hittar jag han med en spyhink i tvrummet. så jag flina och gick och la mig igen och somna om vid kvart i tio men vaknade igen vid tolv av att alex kom smygades och kröp under täcket och snosa mig i nacken sen somna vi om och vaknade av att hans mamma kom och knacka på dörren och då va de ba att kliva upp och då va klockan halv tre på dagen. så det vart en seg dag framför tven och os avslutningen. myste med alex på soffan och låg i vårat rum och pratade och myste i solen som lyser in. sen lagade han plättar till mig med grädde och sylt :* hihi. han såg så söt ut då han skulle steka dom så jag satt och flina hela tiden, tur jag har öron annars hade leendet slage runt ;p haha! sen efter maten kolla vi lite tv och sen va de dags att åka hem. så vi går ut till bussen och stå där 20 minuter men de kommer ingen buss fast vi va ute fem min före den skulle gå. så jag ringer marina och tur att hon va hemma och kunde köra ner mig :) så jag kom hem vid halv elva och tog en macka sen en dusch och smsa lite med alex och martin sen somna jag.

måndag:
vaknade idag stax innan sju av att mamma ropar på mig men jag låg kvar i sängen minst 40 minuter innan jag kliver upp och duschar åh gör mig klar. första skoldagen, trodde det skulle gå bra men ikke! tänk dig själv att du kommer in i ett klassrum och på engång så börja alla skratta och visska och tissla&tassla ;s ingen som skicker klasslistan till en och bara glor så ögonen hoppar ut ur skallen på dom ;S uscha! går inte tillbaka dit igen iallafall.
pratade med rektorn så nu ska jag kanske få byta till grupp a istället, får jag inte det så hoppar jag av skolan helt och läser på iv/komvux istället. vägrar den klassen alltså, en hög med översminkade fjortisar med sönder blekt hår! usch!
fick en knasidé idag så jag och emma satte oss på tåget och åkte iväg en sväng ;p gick på stan och kolla saker och sen åkte vi hem ;p hahaha.

ne nu ska jag lägga mig och sova, ska upp sju imon igen :/ går bara 09:00-14:00 denna vecka sen börjar det rätta schemat, fick ett himla dåligt schema :/
måndag 08:05 - 13:55
tisdag 08:05 - 16:00
onsdag 08:05 - 17:25
torsdag 08:05 - 15:40
fredag 08:05 - 15:15

jaja, godnatt sötpropp'z :*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0