mens & beväpnade män

blogg för tisdag:

yaah! finns det nått värre än mens? smärtan i magen, illamåendet och känna hur man konstant är arg?! ne fyfan, det är nog det värsta som finns, killar ska va glad att dom inte har det. dom skulle nog känna en "nära-döden-upplevelse" fall dom skulle ha mens då dom klagar så mycket på en lite förskylning. haha.

låg på soffan typ hela dagen och kolla på tv, kan snart alla reklamer som går på tv 3 ;p haha, gick ut på en promenad på cirka en timme vid fem tiden. det va skönt att få va själv en stund och bara få tänka på massa saker utan att nån frågar "vad tänker du på?" gick på ica sen och köpte sallads grejer och gjorde makaronesallad då jag kom hem. kände inte för att äta nått annat :)

åkte ner på stan vid åtta tiden på kvällen för att hämta en grej med bussen från mamma. och då jag satt på en bänk och vänta på bussen tillbaka till granloholm kom det fram en kille och satte sig väldigt nära mig, kunde känna hans lår mot mina, osså sa han: hej och jag sa hej tillbaka. sen sa han hej igen och jag ba: vad är det? han svara att de va inget. fem sekunder senare stannar en mörkblå v70 framför oss och två killar med pistol hoppar ut ur bilen och halvspringer fram till killen brevid mig och tar tag i han och säger att dom ska snacka med han och sen kommer ena killen fram till mig och snackar med mig och sa att dom va från polisen och så. -snacka om att jag vart rädd först, ja tänkte ba: vafan är detta? sen fick jag ju mitt svar ;p haha. men hjärtat gick säkert i 100knyck innan jag fick reda på att de va civilpolisen som kom och tog en kille dom letat efter.


Postat av: bowlingjocke

Haha. Ja, vi killar hade nog inte klarat av mens. Men vi måste ju stå ut med både att bära på "pinnen" och morgonstånd xD

2008-08-06 @ 14:13:06
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: My

Läbbigt med beväpnade män :S

2008-08-07 @ 17:51:17
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Melinda

haha aa, killar håller ju typ på och dö om dem har lite ont i halsen ;/

2008-08-09 @ 14:09:03
URL: http://melindawingren.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0