designhjälp?

jag får den frågan typ varje dag hur många gånger som helst.
visst, jag kan göra en design. men det kostar 50 spänn och uppåt, beror på hur lång tid det tar och vad du vill ha hjälp med. pengarna ska sättas in på mitt konto innan du får din design :) och nu kanske ni tänker: "vad är det för snålapa som tar betalt?!", men ingenting här i världen är gratis serru. eftersom jag får så många förfrågningar, och det tar faktiskt ganska så långt tid och väldigt mycket fritid att göra design åt andra OCH att lägga in den, så har jag bestämt mig för att ta ut en liten summa.
maila mig([email protected]) eller kommentera ett inlägg, så kommer vi överens om design och pris.

så ska du ha min hjälp så vet du vad som gäller.
är så less på att sitta flera timmar åh göra en design som folk sedan tar bort den efter fem sex dagar. så nu ska jag börja ta betalt så jag iallafall får ute lite för alla timmar jag lägger ner för att göra era bloggar snyggare än dom mallar som redan finns.


Postat av: JN

Helt rätt, men du borde ta en 100 ing istället. =)

2008-09-01 @ 07:46:28
Postat av: zmH

jo jag skulle nog det men bättre att komma överrens om nått och sen sätta pris på det beroende på tid och design :)

2008-09-01 @ 20:45:15
URL: http://zmh.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0