din äckliga jävel

inatt eller imorse kanske man ska säga, 04:45 då jag skulle lägga mig för att sova så skulle ja dricka lite vatten och då jag tog i koppen så såg jag att det va en spindel i koppen och jag typ slängde ner koppen på bodet igen och typ skrek rätt ut! och sen så skulle jag dränka den med en topps så hamna den på armen istället, den bara hamna där ;s fatta inte hur. precis då jag peta på den med toppsen så va den borta och kröp på armen istället så jag skrek igen och skaka av den så den kröp på golvet istället men så kasta jag en bok på den så den dog ^^ wiwi. men sen kom de värsta, det kändes som de kröp på hela kroppen och jag fick nå psyk och va tvungen att duscha.


utanför mitt fönster och den äckliga spindeln :| bara jag som inte gillar spindlar?

vaknade idag av att alex ringde vid nio kanske? sen så sa ja åt han att ringa vid elva istället för jag ville sova och sen så ringde han och jag ville sova ännu mera men så prata han på så då vi väl la på så kunde jag inte somna -.- vart lite sur men ändå, måste vända tillbaka dygnet nu eftersom det är en vecka kvar av sommarlovet. en vecka, sen skolan och emma <3 wiwiw! jag längtar massor faktiskt!


du vet att jag finns här för dig T <3




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0