en osynlig lagbok

du har gjort nått man inte ska göra, nått som står skrivet i en osynlig lagbok över vänskap. vad man får och inte får göra.

- man raggar inte på en kompis pojkvän!
- man raggar inte på en kompis ex!
- man fortsätter inte att ragga på en kompis ex om man säger att man inte ska göra de!

det som du har gjort äcklar mig faktiskt. du är en falsk person i mina ögon. du sa att ingen kille skulle komma mellan oss men så raggar du på en jag va ha vart med. så gör man inte, speciellt inte om man är intresserad av en annan kille. och du ljög mig rätt upp i ansiktet, du sa att du inte skulle fortsätta prata med han för du visste hur mycke de såra mig och hur ledsen jag vart eftersom det va killen jag va tillsammans med just då, även om de va ett kort tag så gör man ändå inte så. vi snacka om de dära under tiden han&jag va ihop och efter, men ändå så sluta du inte, och eftersom du inte vill sluta så gör jag slut på våran vänskap. jag vill inte ha en kompis som ljuger och gå bakom ryggen på mig. jag klarar mig mycket bättre utan såna personer!

jag struntar faktiskt om du blir ledsen, vad tror du jag blev då jag såg hur du höll på fast du lova att inte göra de? menmen, hej med dig. jag behöver inte dig..


kanske låter som om jag inte kommit över de dära men det har jag, men jag blir så arg då jag ser hur hon håller på fast hon lovade på allt att inte fortsätta. och detta förstör våran vänskap så nu är den slut! ett problem mindre i zmh's liv, problemlösningarna fortsätter. va så säker, tänker inte ta mer skit nu! nu säger jag och skriver jag vafan jag vill, skiter i om folk blir ledsen eller inte. mitt liv ska bli bättre, bättre utan falska vänner!



Postat av: bowlingjocke

Nej, ingen är värd falska vänner. Hoppas du har vänner nog som stöttar dig utifall du skulle behöva snacka med någon. :)

2008-08-15 @ 17:39:43
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: C

Sjukt bra skrivet, kul att någon vet att det finns oskrivna regler, tänk bara om fler folk kunde vara lite smarta :P

2008-08-15 @ 21:18:18

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0