värsta fall raka jag av det

jag tycker att ni kan bli medlem här och lägga en pren. på min blogg, helt gratis » klicka här

det har inte hänt så speciellt mycket idag faktiskt, har mest tagit det lugnt på förmiddagen och sen vid typ tolv ett åkte jag, mamma, emma, camilla och gabriel till hudik för att handla lite och camilla skulle till doktorn. vart stoppad av polisen på vägen in, det va nykterhetskontroll och körkortskontroll som dom hade. väl inne i hudik körde vi syrran till doktorn och sen sprang jag och mamma in på affären där jag köpte min mobil för att prata och få tillbaka pengar för jag hade betalat för mycket, men då jag skulle visa kvittot så hade jag inte med mig de. hade glömt de hemma på bordet i all stress, så det får bli på fredag jag fixa de och då ska jag även passa på att byta bank eftersom det inte blev av idag. sen efter vi va där så gick mamma och klippte sig så nu ser hon lite små rolig ut eftersom man är van att se henne med halv långt hår, men hon är söt ändå :* ska färga håret på mamma ikväll eller imon få se när det blir av. ska kanske färgar om mitt hår igen eller om jag ska låta de vara och bleka slinger sen så de blir lite annorlunda, sen ska jag nog klippa kort upp på huvudet och lite längre ner mot nacken. vill göra nått nytt men är ännu osäker på hur jag vill ha mitt hår. få se hur de blir helt enkelt, får klippa lite själv här hemma och prova. blir det inte bra och inte går att rädda så får jag i värsta fall raka jag av det eller får så lova att gå omkring åh ser ut som om en gräsklippare fastna i håret ;p haha.

pissväder :/


är ensam hemma just nu och njuter av tystnaden. hehe, philip ringde mig idag :'D wiwi, pratade på om en massa saker men jag tror han va lite väl för full. haha, han är i gävle hos nån kompis, tror ja fatta de som så, och dom är och spelar bingo med hans kompis tjej eller kk eller va hon nu va ;p hahah! osså vart han utskickad för han prata för högt i telefon x) hahaa. han ska ge mig laaajv sen :** wiwiwiw! PUSS!


emma, jag saknar dig idag :/ längtar tills på måndag då jag får vara med dig ^______^ det bästa med skolan är faktiskt att jag får vara med emma varje dag  <3



Postat av: Philip

så full var jag inte, hörde nästan allt du sa (A)

2008-08-20 @ 22:24:59

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0