seg dag & sminkad bror?

aja, dagen vart inte som jag och anna hade planerat. hela dagen sket sig rätt ut sagt. skulle ju ha åkt imorse klockan tio men sitter fortfarande hemma och häckar vid datan i väntan på att få åka till sundsvall. men vi åkte med mamma in till stan och sprang och bytte min och syrrans mobil. och kärringen gav mig en ny mobil, men mitt gamla batteri och mina gamla tillbehör, vilket man inte får egentligen. och hon skyllde på "jag får inte ta tillbaka en bryten förpackning" men hallå? då skulle hon inte ens ta emot mobilen eftersom den är ju använd ;S jävla kärring! ingen annan har ju gjort så och man får inte göra så, man ska ge nya saker osv.. men aja, nog om det. blir bara arg på henne för hon va så störd!
men aaaaa, sitter här iallafall och väntar på att mamma ska ge mig middag eftersom hela dagen vart förstörd pga henne för hon är så seg åh göra sig klar så vi måste ta sista bussen upp, så jag tvingade henne att göra pannkakor med perfekta knapriga kanter. vilket hon ska göra åt miiiig :'D wiwi! 19:40 går bussen så vad ska man göra tills dess då? ;s huuum, blir väl sitta här ett tag och sen packa lite snabbt och snurra ihop nån frissa och sticka iväg ;p

sitter och skrattar så åt robin nu så de finns inte. han skickade ett nytt kort på sig, han är jämt nyduschad på korten han skickar mig men på detta såg det ut som om han nyss lärt sig sminka sig x) haha, eller har jag fel?



haha, tur att han inte blir arg på mig för jag lägger ut kort på han. jag vet att han älskar mig ändå och jag älskar honom som en bror så det finns inget att bli sur för tycker jag. hihi. menmen, nu ska jag ta och packa klart och äta nån pannkaka sen är de dags att åka men smsa nått med mig så är ni söta, 0761488987. PUSS ;*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0