fotodags & musiktips

kände att det va dags att ta nå nya kort som kunde fylla upp min bilddagbok men även min blogg, nya kort som ingen sätt innan. tog endas tre kort och dom vart rätt så bra men dom duger tills jag känner för att ta nya kort igen ;p hehe, känner inte för att ta kort nu under sommaren. man svettas ju bara bort sminket ute i solen och jag vill verkligen inte ta nå kort då fräknarna lyser upp hela ansiktet. pinsamt nog att joakim skrev på msn att han sätt mig på bussen, osminkad!



sitter även här med anna och lyssnar på lite ny musik som nyligen har kommit över till min dator. vissa kanske är gamla men dom är så himla bra, vill inte byta låtar för dom är så bra. haha, nåra av dom är;

duffy - mercy
rihanna - take a bow
colbie caillat - bubbly
kate ryan - ella elle l'a
veronica maggio - stopp
lil wayne - one night only
katy perry - i kissed a girl
flo rida feat sean kingston - roll
amanda jenssen - amarula tree
lady gaga feat. colby odonis - just dance
mange schmidt - känslan kommer tillbaks
adam tensta - before u know it (prod. leslie)

ne nu ska jag och anna lägga oss och sova, klockan är 02:30. godnatt ;*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0