från botten till toppen

vaknade kvart i sju imorse, ställde klockan själv faktiskt, så kände jag att det va inte som det skulle och jag börja nästan gråta för jag har fått tillbaka lite problem, vill ni veta vad så fråga på msn, så jag går ner till mamma och säger att jag klarar inte av att gå i skolan så ringer jag och sjukanmäler mig och sen ringer jag doktorn men dom skulle ringa upp senare och då ville mamma prata med dom eftersom hon aa, hon vela iallafall. så jag lät henne prata med dom och hon fixa så jag får recept på ny medicin igen, så idag vid tre tiden ska jag hämta ut det och sen är det bara att hålla tummarna.
- tack emma för du lyssnade imorse <3

somnade till mellan tio och elva och vaknade med ett ryck och kollade på mobilen. 4 nya sms, 2 från emma. jag tänkte: "va ha hänt nu?" och jag vart helt stel i kroppen då jag läste vad  hon skrev i det andra smset. "du! du ska börja i a!! :D" jag trodde hon ljög så jag svara att ljuger hon slår jag henne men så skrev hon "nej! du är i a nu. de sa att det blir bra om vi peppar varandra. för vi verkade så bra kompisar :)" jag fråga vilka som sa det och hon skrev "både mattemagnus och din nya klassföreståndare therese :)"  jag börja nästan gråta av lycka, tänkte att nu är det bra igen och jag slipper gå tillbaka till den andra vidriga klassen! hövva! tack gode gud allså!
om ni bara visste vad dom där smsen betyder för mig, jag va redo att hoppa av om jag inte fick byta och nu får jag gå i a och jag har lyckorus på lyckorus i kroppen. aaaaah, är så glaaaad! wahahaaaaaaaa *KURT* (kurt är en gubbe som dansar på msn ;p)

ne nu ska jag ta och duscha och göra mig klar, ska städa rummet idag och pyssla lite här hemma, kanske börja läsa matte så jag kommer liiiite före :) martin, du hjälper väl mig? :) vi hörs sötpropp'z :*


tio dagar kvar till falun :*



Postat av: Emma

Ställer alltid upp för dig, det vet du :)<3 Syns väl imorgon då? :D

2008-08-26 @ 14:13:34
Postat av: Martin Jörgensen

Du vet att jag hjälper dig, har lovat ju :) :*

2008-08-26 @ 17:10:04
Postat av: turez

Från mig till dig;

http://turez.wordpress.com/2008/08/26/7-av-mina-guldkorn/

2008-08-26 @ 19:16:01
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Sandra-lie

YES snart ses vi babe :D

2008-08-26 @ 20:36:34

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0