gu va fegt av dig

ja jag kan inte säga nått annat. melinda, du har bevakat min bdb och läst min blogg över ett år och jag tycker att du kan säga till mig om du inte gillar mig eller har nått emot mig. eller hur? du behöver inte skicka din lillasyrra på mig eller prata skit om mig om saker som inte är sant. de va inte dig jag mena i min bdb, utan de finns väl andra som kommenterar det och inte bara du, eller hur? jag tycker att det är rätt omoget av en tjej som är född 88 åh skicka sin syrra som är född 93 på mig och säga hur jag är stöddig mot dig då de inte ens är dig jag snackat om.
tyckte så bra om dig och tyckte du va en trevlig tjej att snacka med och allt men nu vet jag inte alls vad jag ska tycka. tycker de är låg att göra så som du gjorde. tycker det är så himla låg att säga att jag bråkar och är stöddig mot dig så de finns ju inte! melinda, du och jag kan snacka om du har nått du vill säga. inte ska din syrra prata åt dig. du vet min msn, lunar och bdb, det är bara att skriva!

och till syrran: jag är inte stöddig mot dig då jag frågar dig saker.

och det gäller er andra också, har ni nått emot mig eller så. säg de till mig personligen,skicka ingen annan som inte har med saken att göra. det är så himla fegt och omoget!

jag la upp en bild på bdb och skrev:
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
satt och rensa kommentarer på lunar och såg att en tjej sa att man ser ut som en jävla kossa med ett septum! och jag ber den tjejen uppssöka närmsta optiker!
blir på sånt jävla dåligt humör av såna saker! gaah!

kommentarer:
melinda:
kan det möjligtvis ha varit jag ? x)
melinda: det enda jag skrev va att man ser ut som en ko om man piercar sig där, men att du gör ju helt klart som du vill, eftersom det är din kropp.
melinda: och btw; jag har utmärkt syn, tack x)
jag svarade: hej och hå, här va de nån som tog åt sig. tänk om det inte ens va dig jag menade? jag såg väl att du hade skrivit det men de anske finns fler som kommenterar mitt galleri..

la upp en msn grej på bdb
kommentar:

melinda: har du inte kille?
jag svarade: jo. men vad ha de med saken att göra?
melinda: tänkte eftersom du prata knulla med andra killar (eller omhon skrev med han)
jag svarade: han vet att jag har alexander men han bryr sig inte om det. han vill knulla mig igen därför som han håller på sådära, och om du inte fatta av det jag skrev till han så åkte han på världens diss och inte kunde ta de och kalla mig slampa istället och blocka mig

-DET SKREV JAG OCH DÅ VA JA STÖDDIG!




Postat av: Ståhl

Det är väll inte du som är stöddig.. det är väll snarare hon isf.

2008-08-19 @ 00:19:00
Postat av: Martin

Du har väl bara förklarat hur saker och ting ligger till, det är inte stöddigt enligt mig. Snarare är det den vackra Melinda som varit stöddig i det här fallet.

2008-08-19 @ 00:31:49
Postat av: philip

du har absolut inte vart stöddig, man måste få stå upp för vad man tänker o tycker om folk! d har du bara rätt i, hon verkar vara d isåfall

2008-08-19 @ 01:17:03
Postat av: relaxx

Palla bry. Kommer hon och ska ha bråk är de väll bara att spöa ner henne. Orka tjafsa över internet.. lol

2008-08-19 @ 01:30:16
URL: http://asdqwer.blogg.se/
Postat av: zmH

jag är inte ute efter bråk, blir bara så less på människor som snackar om saker om dom inte har nått med att göra. tycker folk kan komma till mig om dom har nått emot mig!

2008-08-19 @ 01:37:04
Postat av: Melinda

men herregud michaela :O jag har inte ett skit med att göra vafan min lillsyrra skrev !! hon såg va du hade svarat, och blev upprörd, thats it liksom ? och den enda anledningen till att jag trodde att det va mig du syftade på om piercingen som jag kommenterade på lunarstorm, de va bara för att du hade tagit bort kommentaren som jag hade skrivit ?! då antog jag att "aha, fan va sur hon blev över de då" :/ förstår inte varför du tog bort en kommentar som inte du störde dig på ? på nåt sätt lär du ju ha gjort det.. eller ?



och vilken bra publicitet jag fick nudå ;)

ett heelt eget blogginlägg om mig ^^,

2008-08-20 @ 19:27:50
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: zmH

störde mig inte på den kommentaren utan jag resnade bort alla kommentarer på hela gallerit. och du vet ju hur de ligger till nu så.

2008-08-20 @ 20:13:43
URL: http://zmh.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0