hemma & jävligt less

wowo, nu är jag hemma igen, saknat mig? ^^ hih!
jag ha fått höra en massa positiva saker om mitt bloggande, och det tackar jag för.


jag är iallafall hemma hos mig nu, känns skönt att vara hemma på nått sätt men ändå inte. saknar ju baby och hans tokiga idér men ändå är det rätt skönt att vi ska va ifrån varandra lite nu ett tag, tiden lär ju gå fort tills nästa gång vi ses när det nu blir. hehe. jag har iallafall haft det väldigt bra medans jag ha vart borta, bästa dagen under hela tiden va i lördags då jag träffa ullis och busade. saknar henne ;* vet bara att jag måste hitta på nått tokigt med henne igen och det är snart! hihihi
jag har inte gjort nått speciellt dom dagar jag har vart borta, men lite har jag väl gjort och det kan du ju kolla i min bdb om du vill veta vad.
http://zmh.bilddagboken.se/

från det ena till de andra.
jag såg nått jag aldrig trodde jag skulle få se eller känna. jag såg hur en person räkna bort mig och svek mig. jag räknas som sämre bara för att jag ska gå om en klass och inte kommer umgås och ha rast samtidigt som dom från min förra klass. men det är lite små töntigt gjort av den personen så jag vet inte om jag ska skratta här framför datan eller skratta personen rätt upp i ansiktet. jag gör nog både och. tycker det är svek eftersom jag ställt upp i två år för den personen!

du får klara dig själv hädanefter, kom inte till mig då de är nått. jag räknas ju ändå inte som din kompis!  förresten, jag klarar mig utan dig!



Postat av: turez

Människor är konstiga. Kan vända en ryggen lika lätt som vinden kan ändra riktning. Pukomänniskor...

Men du är stark och klarar dig... :D



grattis till 1 år och 4 månader :D

2008-08-13 @ 20:52:27
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: philip

självklart kommer du klara dig utan henne! kram

2008-08-13 @ 21:51:14

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0