imon är det bio dax

jajämensan, imon ska jag, alexander och ullis gå och se arn två. fatta vad jag längtar ! wowo, snygg arn ;) haha. är så glad asså, så som jag har längtat tills den ska komma på bio och nu är de bara nåra timmar kvar tills vi ska se den, biljetter och plats är bokat och nu är de bara väntan kvar ! haha, känns som på julafton faktiskt :D

kommer att göra en filmrecension imon eller på lördagen.
nån fler som ska se filmen imon?




Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Jag måste också åka på bio snart, det var längesen man var iväg + att jag har två biobiljetter som jag har haft hur längesom helst..

2008-08-22 @ 13:24:50
URL: http://jyees89.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0