ingen sallad bara en macka

ja som jag sa nyss i de förra inlägget så skulle jag snurra ihop en sallad men det blev inte så för mamma kokar saft på alla plattor på spisen såjag kunde inte koka nå makaroner så jag ville inte ha sallad då, vart bara en mjukmacka med paprika på. så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska städa klart köket och snurra ihop makaroner och korvstroganoff men de blir bara makaroner och sås för mig, är så less på mat så jag tror jag spyyyr!

visst är mackan sööt? :'D


älskling snurr i mp3n;
Kelly Family - Fell In Love With An Alien



Postat av: Martin Jörgensen

Min låt och en fin liten "mjukmacka" haha. Saknas bara lite ost :)

2008-08-19 @ 18:02:48

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0