jag har hittat min drömprins

känslorna till dig blir bara starkare och starkare för varje dag som går, jag älskar dig så himla mycket. tanken av att en dag få bära ditt efternamn fyller min kropp med pirr och lycka. du är min man, min andra halva, min lycka, min mening, min stjärna på himlen, mitt allt. det ska alltid vara du och jag älskling, ingenting ska få dela på oss, vi hör ihop. det vi har är äkta kärlek och en dag ska vi byta ringar med varandra i en vacker kyrka. jag har äntligen hittat den jag vill dela mitt liv, jag har hittat min drömprins


fredagen den trettonde april tvåtusensju, du och jag blev vi




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0