kalas, lek & börna

idag va vi ju ner till syrran och fira hennes 22 årsdag. det vart massa glass och kakor och sånt mumsigt men blev även en massa skratt, lek och lite suraminer. en surmin kom från mig då jag såg hur sne min näsa är. den är nått otroligt ful så jag blir bara sur/ledsen då jag ser den. ska göra en näsoperation sen då jag får tillräckligt med pengar så nu ska de sparas som bara den så näsan blir fin och jag blir nöjd. vill nästan inte lägga ut kort på mig själv nu mera bara för näsan är så ful, är rädd för va folk ska säga tror ja ;S uscha! men de blir väl bättre sen antar jag :)

annars va kvällen kanon bra, va ut och lekte med barnen lite och kolla tve och myste med olivia. hon är jätte solbränd så det ser ut som om hon är halv utlänning och själv är man krit vit så folk undra om man vart i blekningen och sola xP haha! men de är väl sånt man få ta då, tur att de finns brun utan sol och solarium ;*
då vi va ute och lekte så slog olivia sig på benet så hon vart surig och gabriel slog sig själv med sopen så han börja gråta och sen sa ja "du är allt bra knäpp du som låter sopen anfalla dig" då börja han skratta och sen va allt bra igen.



alicia har vattkoppor den lilla stackarn så hon fick inte vara ute och leka med oss andra men vi tog ut henne en liten stund, kanske fem min, så hon också fick vara med. hon satt vid ytterdörren och skrek och banka så jag kunde inte låta bli att ta ut henne. hon är så söt nu när hon börja prata och gå själv och hon har såna söta tjockisfossingar :'D wiwi.
då vi skulle åka hem så börna bror med sin bil så olivia och gabriel börja tok skratta och sen skratta mamma och sa "nu ska jag visa ungjävlen vad börna är" och hon börna så de lät över hela området. annsofie, camilla och cecilia skratta så dom höll på att pissa på sig då mamma sa "än är de liv i kärringen" sen börna hon iväg igen! haha, kunde inte låta bli att skratta åt henne. hehe, menmen. nu ska jag gå ner och ta en macka och sen kolla film med anna och dom andra tror ja. anna ska sova här tills på tisdag så de är därför hon näms hela tiden, sen åker vi hem till sundsvall igen och är där resten av sommaren, iallafall jag :) men vi hörs sötpropp'z ;*


Postat av: Jacob C

hahaha om du tycker du är vit ska du se mig:P

2008-08-02 @ 01:12:31

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0