kan inte sova igen

jag kan inte sova inatt heller, ligger bara och tänker på mathias och hur han har det. känner mig så himla hjälplös som är så långt ifrån han, skulle ju vara nere hos han nu när han är ledsen :'/ dumma sverige som är avlångt.

skulle ju vända tillbaka dygnet denna vecka eftersom skolan börjar på måndag igen. men det går inge vidare eftersom jag inte blir trött fören vid tre fyra tiden på morgonen, men ska börja springa några varv runt huset vid tio tiden så kanske jag blir trött och däckar då jag hämtar andan, man kan ju alltid hoppas. hahah, men de är ju skola på måndag som sagt, det ska bli skoj faktiskt. är redigt peppad alltså. nu ska jag ge gärnet och verkligen försöka få topp betyg!
känns kanon bra att gå om tvåan igen, kommer kanske kännas lite jobbigt i början men aja. hellre att jag går om ett år än att sitta på lektionerna och inte fatta nått av treans ämnen.
magen är bättre nu också så jag hoppas att slippa medicin och sjukhusbesök och superhög feber i år, håll tummarna för mig. är lite krångel kvar men inte så jag behöver medicin :)

förresten, mamma kokade saft förut ikväll, så de luktar svartvinbärssaft i hela huset. det luktar så himla gott asså :'D hihi. ska nog gå ner och ta mig ett glas och sen ett äpple. menmen, ska prata lite med mathias innan jag hoppar ner i sängen igen.


mathias, lova att stanna vid min sida föralltid? även om allt känns svårt, ge inte upp! gör inget dumt som kommer såra mig. du har mig, ring mig, åk till mig. du vet vart jag bor och du vet att jag finns här för dig. du är stark. du kommer klara det här. jag älskar dig vännen <3



Postat av: Mathias sahlgren

tack <3 jag lovar är glad att jag har någon att prata me när jag behöver men jag kan inte lova att jag inte gör något för jag orkar inte med detta mer :/

2008-08-19 @ 04:07:24
Postat av: Anna

När ska vi hinna ses då?:)

2008-08-19 @ 13:40:05
URL: http://jooonsson.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0