kommer inte på nån rubrik

idag har det vart en sån dära tåkig dag, ha inte gjort någonting alls faktiskt :| pratat med emma på msn/sms, duscha, tage nya bilder, vart nere och fixat lite, lagat middag, börja städa rummet och bäddat sängen. sen har jag inte vela göra nått annat, har vart så tråkigt idag ;s känner mig nere av nån konstig anledning, kan inte sätta fingret på vad men nått är det iallafall ..
hämtade ut medicinen idag, 81 kronor för en enda liten tablett. rena bankrånet egentligen men det är väl värt det, hoppas att jag slipper problem nu efter detta. ska sova snart, känner att jag inte vill va vaken längre och klockan är bara kvart över tio :/ dumma dumma depp...

imorgon fyller emma 18 också, känns konstigt att lillasyster bli stor, hon ska ju vara liten. tiden går fort iallafall. hoppas att det bli en dag hon kommer att komma ihåg, själv så ska jag ut och gå och kanske möblera om i rummet och fixa. blir väl kalas för henne och tårta .. dooh, är så less på kalas och tårta :/ hela sommaren har vare ett enda stort kalas :/ hövva.

23:09 } alex ringde så jag hann inte publicera inlägget, men nu skriver jag lite till, hehe.
längtar tills skolan imon då jag får träffa emma igen, sakna henne idag <3 osså imon eftermiddag åker jag till alexander och sover hos han, saknar han sååå. ne nu ska jag sova. vi hörs sötpropp'z :*

zandramichaelahultqvist

kort som jag tog idag, akta fräknarna ;p



Postat av: Anonym

d e ju sött med fräknar :D

2008-08-26 @ 23:44:57
Postat av: bowlingjocke

Jag är också 18 :D ;)

2008-08-27 @ 19:28:25
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0