massa regn idag

det vart ingen promenad idag som jag hade tänkt, känner inte för att gå ut nu när det vräker ner regn. får gå en längre promenad imon istället helt enkelt. får väl fortstätta med ständingen istället, städade rummet förut så jag ska väl bege mig neråt i huset och städa nerevåningen så mamma blir glad. sen ska jag försöka muta henne så hon tvättar åt mig, känner att jag inte vill göra det. lagar hellre middag åt henne och åt oss andra. korvstråganoff och makaroner med sallad ;*

förresten,  imon sticker jag och anna hem till sundsvall igen. det ska bli så skönt att få känna alexanders armar om mig och få den dära efterlängtade kyssen och känna priret i magen. hoppas att jag får vara hos han länge och bara mysa och njuta av sista dagarna som är kvar innan skolan börjar igen. fast jag längtar lite tills skolan börjar ändå, mest för att få träffa flickorna igen. saknar dom så mycket, hilda, emma sofia m.fl. och för att få nått att göra på dagarna, inte så skoj att bara glida på stan dag in och dag ut. men nu ska jag snurra ihop nån mat.

-men va trög jag är ;s glömde publicera inlägget förut för någon timma sen -.-'


eftersom jag åker imon så kanske jag inte kan uppdatera den så ofta men ska försöka att skriva nån rad då och då, kanske från mobilen eller så :)



Postat av: pea

aw, göllig :D är så glad för din å alexs skull ;* kan inte vi träffas nån gång i veckan ? har liksom full upp senare i veckan -.-

2008-08-03 @ 21:31:38
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0