mathias älskling

du vet att jag finns här för dig hela tiden, jag älskar dig och jag lämnar dig aldrig. aldrig i hela livet att jag lämnar dig och din sida vännen, du betyder allt för mig. du är en av dom finaste killkompisarna jag har, du har alltid funnits där för mig då jag har vart ledsen och du har stöttat mig och hjälpt mig upp på fötter igen.  nu är det min tur att hjälpa dig, jag kommer stötta dig i det här baby. du vet att vi kan gråta, skratta och fula oss tillsammans. du vet ju hur kul vi har tillsammans även om vi gråter. åh, då du är ledsen är jag ledsen gubben, ser ju dig som en extra storebror och jag vill inte se nån av mina syskon ledsen. tack för att du finns i mitt liv och vid min sida. mathias sahlgren, vi två sedan sommaren 2002 <3

-vi har alltid sagt älskling och såna pluttinuttiga saker till varandra så det är ingen idé att tänka att jag är otrogen mot alex osv.. eller va du nu får upp i skallen




Postat av: Anonym

du vet jag finns här för dig va som en händer jag tack för att du finns där när jag e ledsen å vill prata Älskar dig som tusan<3

2008-08-19 @ 02:21:53
Postat av: zmH

och jag kommer alltid att finnas här för dig vad som än händer. jag älskar dig så himla mycket vännen, <3

2008-08-19 @ 02:42:58

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0