med dom sexiga glasögonen

yes, är jag inte sexig säg? dom är ju så vrålsexiga så det finns ju inte ^^
haha, fundera på att börja använda glasögon hela tiden och inte bara då jag ska läsa länge ;p dom är faktiskt skön att ha på. haha, har dom som en snygghetsgrej liksom, tycker ändå att jag ser rätt så snygg ut i dom så varför inte? haha, om jag är ful i dom så retar det ju alltid någon och det kan ju vara skoj ;)
jag ser ju lika bra utan glasögon så jag behöver ju inte dom egentligen men ibland är det roligt att känna sig lite extra smart. men jag tycker det är rätt så snyggt med glasögon, vissa passar ju så himla bra i dom :D typ jag (a) hahaha!
ska skaffa nya brillz för det känns som om dessa har sätt sina dar, och då är de dags för ett par nya. ska skaffa såna där svartlila som anna har, dom är tuff :D


visst passa jag i dom? ;p eller vad tycker du?



Postat av: turez

assnyggt!! :D

2008-08-20 @ 22:09:23
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Martin Jörgensen

Aa det ser snyggt ut Michaela :) du verkar passa i det mesta du prövar :D

2008-08-20 @ 22:21:57
Postat av: Mathias sahlgren

snyggt :P

2008-08-20 @ 22:51:11
Postat av: Angelika

Men vilka Heta :D visst hade du dom på Iv också?? :P

2008-08-21 @ 01:35:25

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0