min nya blogg

bara för att jag kände för att skapa en ny bilddagbok så känns de som om jag måste skapa en ny blogg med, vill liksom ha nytt och fräsht. orkar inte med alla som ska spejja och snoka på saker åt mamma osv. så denna blir bara för vänner och dom som jag tycker ska få läsa min blogg. så läs och kommentera massor så blir jag glad :)

gjorde en ny igår men fick en bokstav förmycket i lösenordet osså kom ja inte på vilken de va så jag fick göra en ny igen, lite irriterande men aja, tog inläggen från den förra och klistra in :)


Postat av: bowlingjocke

Slänger in en kommentar då, om det gör dig glad.. :)

2008-08-01 @ 15:31:27
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0