promenad med anna

olivia kom ju till mig idag, hon va här hela dagen och lekte och busa med oss. vi åt lite tacos och hon åt lördagsgodis och kolla tecknat i soffan med anna medans jag satt och nörda vid datan en sväng innan jag gick ner och höll dom sällskap några timmar innan jag och anna bestämde oss för att gå ut.

så vid klockan sju tiden gick jag och anna ut på en promenad lite över en timma, det tog lite tid eftersom vi stanna och klappa hästarna längst vägen och sen mötte vi robert och jocke så vi stod och prata lite med dom innan dom åkte vidare. det va en bil som åkte förbi och vinka och sen fem min senare kom den tillbaka och tuta som bara den. jag vet inte vem de va men det får man väl reda på senare antar jag.



vi hamnade hos min storebror där vi träffa camilla, annsofie och gabriel men dom strunta vi och gick ner i källaren och spela lite xbox i brors biorum, det är väldigt mysigt i de rummet. vinröda tapeter med afrikanska masker på väggen och massa ljus och sånt myspys, ska ta kort sen så får ni se hur det ser ut. ni kommer gilla rummet lika myckte som jag gör.
menmen, nu ska jag och anna slå på en film och sen ska vi väl sova antar jag, ska upp och städa mitt rum imorgon och gå ner till syrran och träna lite med hennes orbitrek :) sov gott sötpropp'z ;*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0