en snorpuss på morgonen

nu sitter jag här och är så himla rastlös, har vart inne hela dagen sen jag kom hem från skolan. har regnat och blåst kallt som bara den, gillar inte då det regnar såhär mycket :/ uscha, blir så deprimerad av det ;s men har iallafall möblerat om på rummet, ska bara städa och plocka bort några saker ur sängen och sen bädda rent igen så det blir myspys att sova där i natt.
men jag vet iallafall varför jag va så depp igår, har ju slutat med p-piller och fick mens och det är likamed depp :'| alexander märkte skillad igår, han tyckte jag va mycke lugnare och hade inte alls lika dåligt humör som jag brukar ha. fick nog fel piller då jag fick mina, vart elak och världens humör :/ känns ju bra att han ser skillnad redan :)

sitter här och gäspar som en tok så det blir sängen snart tror jag, ska upp och leka med klassen imon men jag tänker inte vara med för jag har mensvärk. dooh >___* så jag ska bara sitta och titta på, sen ska jag åka till alexander efter skolan :* lääängtar massor fast jag såg han senast idag då han log och snosa kudde :'D fick även en snorpuss innan jag gick till bussen i morse, haha, smakade inte så gott precis men vad gör man då ens älskling är snorig? haha, bara att tacka åh ta emot att han ville pussas.
börjar bli snorig jag med känns de som, har snorat hela dagen hoppas att jag blir bättre snart. håll tummarna för mig :'D ne nu ska jag sova, sov gott sötpropp'z :*




har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0