redan augusti

imorse då anna och jag vakna tänkte ja "det är redan augusti.snart julafton igen, snacka om att tiden går fort" så klev jag upp och vicka persiennen och såg att det va ett typiskt höst väder, mulet kallt och tråkigt. men ändå så vart jag glad då jag såg det, skönt att få slippa solen och dessa +45 grader. en tidig höstdag kanske man kan säga.. ?

idag iallafall ska jag, anna, emma och mamma åka ner till syrran och fira henne, hon blev 22 igår men bror jobbade så vi firar idag istället för han ville också vara med. så det blir tårta med jordgubbar och massa mums, kommer nog en hel del folk eller så blir de bara våran familj idag så får hon fira med sina kompisar nån annan dag.
jag som hade tänkt sluta äta onyttigt på vardagarna och bara unna mig lite popcorn på lördagar, men aja får offra mig idag då för syrrans skull ;p haha. ska börja ut och gå ännu mera nu när det inte är så varmt ute, nästan så jag längtar tills hösten kommer för då är det lagom varmt och skönt ute så då kan man ta massa promenader och börja med simningen till vintern :)

menmen, ska göra mig klar nu och gå ut och plocka massa jordgubbar och hallon ute i mammas trädgårdsland och sen snurra ihop en tårta till annsofie. lägger upp bilder på bilddagboken senare. vi hörs sötpropp'z :*


Postat av: Jacob C

ja, fy fan va tiden går:/ det är sjukt, det säger pang sen är det jul igen, sen sommar och sen jul igen-.-

2008-08-01 @ 16:08:35

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0