sallad & extra mycke paprika

det blir makaronesallad till middag idag igen, är så less på "vanlig mat" så jag ska äta sallad ett tag nu och hopaps på att jag får tillbaka känslorna för korv igen ;p haha. ska ha massor med paprika i, älskar verkligen gulpaprika det är ju så himla himla gott :'D ska kolla vad vi mer har för saker hemma, kanske kan gå ut på baksidan och kolla vilka grönsaker som finns kvar där ute i landet och om dom är bra eller inte :)



och efter maten ska jag tvätta som jag skulle göra igår men det blev aldrig av eftersom alla satt och dega framför tven och glodde eftersom det spöregna, då mena jag spöregna! de värkte ner och bara small i taket och faktiskt halv mörkt ute, mysko väder det är nu asså ;S vill ju ha sol och lagom värme nu innan skolan börjar. menmen, nu ska jag ner och snurra ihop en sallad. vi hörs sötpropp'z :*


waaaaaah, är så puss-sugen så jag håller på att smälla av :| ge mig en kyss eller två :*



Postat av: philip

blir så grymt sugen av dom där matbilderna :O själv ska man väl äta nudlar ;/

2008-08-19 @ 20:34:25

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0