se den eller gå miste om nå bra

japp, igår va de ju bio dax som sagt. jag ullis och alex skulle se arn - riket vid vägens slut, den andra och avslutande berättelsen om arn. vi satt där redo och uppladdat med cola, popcorn och godis. och jag säger bara en sak, se arn eller gå miste om nått riktigt riktigt bra. man kan inte låta bli att skratta vissa gånger men man kan inte låta bli att gråta heller, iallafall inte jag. jag älskar verkligen arn!

skulle lätt kunna gå tillbaka till bion och se den igen, så bra tycker jag att den va!
orkar inte skriva riktigt nu vad den handlar om, gör det imorgon :)

-tack för en mysig kväll alex och ullis <3
blir snart en ny premiär jag ska se i septemer :*





Postat av: Jacob C

denna va bättre än första filmen iallafall:)

2008-08-23 @ 18:47:56
Postat av: Ståhl

Helt klart bästa filmen!

2008-08-24 @ 09:11:19
Postat av: turez

min pappa va å såg den idag.. han sa också att den var bra.. Har inte sett någon av dom. Vet inte, känner inte som om att det är min stil av film.. Kanske man får ge dom filmerna en chans ändå.....

2008-08-24 @ 21:05:10
URL: http://turez.wordpress.com

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0