seg & förälskad

huahua, vilken seg dag det har varit idag. är helt seg i kroppen och det känns som om huvudet väger ton! har sovit dåligt i natt igen. somna tre och vaknade av att syrran väckte mig och sen ringde alexander vid nio tiden i morse och typ skulle prata tror ja ;o men jag låg och sov, svarade i sömnen antar jag och låg typ och snosa i telefon 1.5 timma innan han la på, vaknade precis då han la på och sen ringde han upp igen typ 30 min senare eller nått och då klev jag upp och kände hur seg jag va och bestämde mig för att ta en datadag och bara slappa och looda på i bh och mjukisbyxor.
syrran stack till stockholm idag, skönt att hon är borta en sväng så jag får ha mamma för mig själv, men imon så sticker jag iväg till ullis över dagen om jag inte sover över hos henne, få se hur det blir. ska fråga alexbubben om han vill krama mig imon, saknar hans kramar ;o hann bara få en snabbkram innan jag sprang till bussen i onsdags :/ menmen.

satt på youtube och försökte söka reda på ett låt men så kom jag helt plötsligt in på en as bra låt, vart helt förälskad. wowo, snygga killar som sjunger ;) haha C Note - Forgive Me.
måste försöka ladda ner den på nått sätt ;o men huuuur? mitt progam dampa sig -.-' om inte nån av er kan skicka den till mig? :$ [email protected] :*
dooh, ska duscha nu. morsningkorsning sötpropp'z :*


vet du? hade du vart här hos mig idag hade jag slage sönder ditt jävla ansikte! ditt äckliga vider!



Postat av: turez

om du fått låten, skicka den till mig på msn när vi båda är inne då.. :D

2008-08-17 @ 11:10:32
URL: http://turez.wordpress.com

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0