shopping & utepissning

igår så åkte jag och anna ner på stan och handla lite. gick omkring på IN och kolla lite, köpte en stor mjukiströja, ljusblåa jeans, två svarta tunikor, en blommigklänning plus lika shorts till. sen va lönen väck ;p haha. menmen, får försöka leva ändå ;p hehe. sen så åkte vi hem och då va klockan typ sju på kvällen och hela dagen hade gått åt nere på stan.

väl hemma så flumma vi runt och hyrde film, pledge this, och åt lite chips, sen vid halv elva gick vi hem till mig där amanda ville att vi skulle gå med henne till granlo och det gjorde vi osså på vägen dit ringde jag johan och bad han hämta mig och anna och köra hem oss till granloholm för jag våga inte gå genom skogen då de va kolsvart ;s han ville bara ha en kram för att ha kört från nacksta, till granlo, till granloholm och tillbaka till nacksta så det va snällt av han :)  då vi kom hem börja anna och jag bli övertrötta och flumma på, anna gjorde nån ninjaspark och flaxa med armarna så vi skratta så vi höll på att pissa på oss. jag kunde inte hålla mig in på toa så jag slet upp skärpet och drog ner byxorna och skulle precis börja pissa men då ropa anna: de kommer en bil! så de va bara att springa iväg med byxorna nere vid knäna och pissa bakom ett hus och vi skratta så himla mycket åt det. gräset killa ju en i röven ;p hahaha. sen gick vi in till anna där vi väckte hennes mamma för vi skratta så mycket och hon kom upp och skratta åt oss och åt upp våra chips :| haha, sen så gick vi ut igen men hamna hos mig där vi satt och snacka lite med alex och barbro innan vi gick tillbaka till anna och fika lite sen gick jag hem och sov ;p

lite kort vad som hände igår, ska lägga upp bilder på de jag köpte senare :)


Postat av: bowlingjocke

Hehe.. Det är ju roligt att kissa ute xD.. Gjorde jag i går när jag var till min mormor och morfars stuga :)

2008-08-07 @ 17:46:57
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: bowlingjocke

Alltså.. Kissade inte på båten på väg till stugan, utan bredvid stugan.. tror nog du fattade, men.. XD.. man vet aldrig.. :P

2008-08-07 @ 17:48:01
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: turez

Pledge this är ju kass haha

2008-08-09 @ 10:46:10
URL: http://turez.wordpress.com

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0