skolblogg ;p

yesyes, just nu sitter jag i skolan nu och har svenska men jag har redan gjort uppgiften alla håller på med så jag sitter här och fördriver tid ^^ hihi.. sov hemma hos alex i natt ;* såååå mysigt! bara låg och kramades och han snosa mig i nacken, har inte sovit så gott på år och dar. mysigaste natten på länge. så kollade vi på en så jävla äcklig film igår kväll, 30 days of night, jag gilla den inte. men de enda som va bra med den va att josh hartnett va med i den :* wowo, men som vanligt så ska han alltid dö :/ buhu!


han är ju så jewla snygg så jag smäller av :'| wowo

förresten, jag trivs som bara den i den nya klassen. är så glad att jag fick byta :'D mwhihi! och theresé, läraren/klassföreståndare, hon är ju helt toppen asså. känner att det kommer att bli ett bra år i år, har ju emma också. hon är så bra, fast vi inte börjat med rediga lektioner ännu så stöttar hon mig på sitt lilla vis. vi har bara börja med svenska ännu eftersom det är så mycket vi ska göra men alla andra lektioner börjar nästa vecka.

ne nu ska jag strax gå och käka, vi hörs sötpropp'z :*






har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0