tack mamma :*

wiwi, jag vart så glad då mamma kom hem ^^ har vart ensam hela dagen så det va skönt att få se nån, det första hon sa då hon kom hem va att hon orkade inte laga nån middag, så vi åkte ner på pizzerian och beställde. jag tog en grönsaksrulle, såå himla gott, det är min nya favoritmat (a) sen då vi kom hem fick jag 100kr av henne bara sådära. wowo, lite snällt tycker jag faktiskt, hihi, så nu kan jag ladda busskortet igen och sen den 20e får pengar av marina, och det är ju några hundra kronor. fundera på att köpa en tröja jag ha tittat på eller om jag ska spara pengarna och lägga dom på körkortet, det är ju alltid nått man kan använda dom till på körskolan :) men få se hur jag gör, vill ju ha tröjan men ändå tänker jag på körkortet.




















såhär glad vart jag då mamma kom hem ^^

jag är stark, du ska inte få trycka ner mig till botten!

nått knas hände igår, kunde inte publicera inlägget fören idag





har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0