uppe på övertid igen

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag eller för stunden, har inte gjort så mycket idag faktiskt.
va uppe på övertid igår eftersom mamma och syrran va borta tills klockan va ett på natten och jag fick passa gabriel. va helt slut i huvudet då dom kom hem så jag la mig på soffan och kolla på os en stund och sen gick jag upp och somna kvart i två, helt slut! vaknade imorse med att det åska som fan och jag ba "neej" så drog jag täcket över huvudet och somna om men så kom gabreil en stund efter och peta mig i ögat och skratta och sprang ner till mamma igen och sa "mickela sover momme" och då ropa mamma och då va de ba att kliva upp. -dålig start på dagen iallafall!

skulle kanske åka till ullis idag men jag hinner nog inte det. blir så arg asså, så fort vi typ planerar nått så blir det inte av. fan va jag hatar att bo här ;s skulle va lättare att bo i stan. men får kanske vara med henne imon en stund på stan och fika kanske :) saknar min ullis :*

ne nu ska jag göra sallad och sen kanske duscha åh städa klart rummen.



dagens snurr:
disturbed - the game
2pac - ghetto gospel
girlicious - stupid shit
kat deluna ft busta rhymes - run the show
lil' jon & the eastside boyz - get low
nelly ft akon - body on me
montley crüe - same old situation
akon ft. kardinal offishall - dangerous (2008)
brick & lace - get that clear (prod. by akon)
breaking benjamin - had enough
the pussycat dolls - when i grow up




Postat av: Anonym

Tycker att det e riktigt bra att du lägger ut musik :D

2008-08-21 @ 20:24:53

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0