Äntligen "Bonde söker fru"

så som jag har längtat och ikväll drar det äntligen igång, den tredje och nya säsongen av "Bonde söker fru" och jag verkligen längtar tills ikväll! :D och nått som gör det ännu mer spännande och förväntasfullt är de att det kommer vara med tre stycken homosexuella, hur häftigt är inte det då? jag hoppas att det går bra för dom!
- jag tycker det är bra att homosexuella också ska få vara med !

fast jag har inte högre tankar om svenska folket än att jag förväntar mig mycket "de får väl vara gay om de vill men jag vill inte se dem hångla i tv" men jag hoppas de hånglar massor, för trots allt är dom likadan som dig och mig, så det skulle väl inte vara mer än rättvist!

här är årets deltagare:
klicka här och läs lite om deltagarna



- ser du också fram emot den nya säsongen av "Bonde söker fru"?



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0