är sommaren tillbaka?

jag har faktiskt börja fundera på om sommaren har tagit en vändning och är på väg tillbaka, iallafall för ett par dagar. det känns precis som sommarväder då man slutar skolan, synd bara att det är för kallt i luften för att bada och sola. annars hade jag lätt badat i sjön en sista gång. jag kan ju iallafall glädja mig åt att det fortfarande ser ut såhär där jag bor, lite grönt och massa blått på himlen osså skiner ju solen så det blir ju lite varmare då man sitter i den än då man sitter i skuggan.



fast det märks att hösten är här faktiskt för det är verkligen kallt på morgonen nu när man ska gå till bussen, man får ha mössa på sig ;p tur att mamma kör mig dom dära tre ynka kilometrarna ner till bussen för den lilla biten jag får gå från bilen gör så hela kroppen fryser och huden blir helt knottrig. usch, det är nog de enda jag hatar med hösten. KYLAN! osså då de regna dag in och dag ut. årets depp-årstid faktiskt. men på ett sätt är den rätt så mysig, man kan sitta inne och mysa i soffan med sin älskade med en hög med filtar och varm choklad ;) höhö. det är inte helt fel, eller hur?



Postat av: turez

Nix det är det inte. Men när det blir mörkare tider så blir människan automatiskt slöare. Därför det finns ljusterapi, för att man inte ska bli nedstämd haha

2008-09-24 @ 12:10:25
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: elinore järlehag

Vädergubbarna sa att det skulle bli mellan 15-20 grader! ;)

Jag älskar vinern när man kan mysa i mörkret! :D

2008-09-24 @ 20:08:31
URL: http://eellaaa.blogg.se/
Postat av: bowlingjocke

Jo, det har varit rätt varmt på dagen nu de senaste dagarna. Men icke på morgonen. Här var det runt 2c imorse.. brrrrr

2008-09-25 @ 18:57:20
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0