barnvakt åt prinsessor

nu sitter jag och är barnvakt åt mina prinsessor, bror är och byter lite gerjer på bilen och cecilia jobbar så jag fick passa flickorna. vi åt olivias prinsessmuffins osså saft. så nu ligger det smulor över hela köket. ska nog städa upp dom senare då flickorna kollar på nästa film, passa på att blogga lite medans dom sitter stilla och kikar på svamp bob fyrkant ^^ hihi !
har lekt en massa och härja så dom börja väl bli trötta nu så då funkar film kanon bra :) slipper man springa efter dom varje sekund liksom :p haha.

jag bloggar mer senare då jag kommer hem, puss sötpropp'z :*



Postat av: Malin (flocklejon) xD

åh vilka söta barn:D

2008-09-08 @ 18:08:02

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0