en skoldag i zmh's liv

vilken bra start på dagen det vart imorse, ne hövva! vaknade halv sju av att mamma gapa och jag tänkte "vafan har jag tryckt av klockan?" så kika jag osså hade jag inte ställt den ;s dåligt arg jag vart, så jag kasta mig in i duschen och sen hoppade i kläderna och torka håret och kleta på lite brunkräm och sprang iväg. trodde att jag skulle missa bussen men jag hann med, vilken lycka det va och va skönt det va att få andas ut redigt och inte stressa. kändes så bra att sitta på bussen och kleta på resten av sminket, så då va masken på och jag va redo för dagen :)
kom på skolan och gick raka vägen in i caféterian och köpte frukost, vart en tekaka med paprika, tomat och sallad och lite päronjuice. sen va min dag gjord :*

knata iväg på historian där vi skulle göra nått diagnosiskt test eller hur det nu stavs och jag åh thessa kunde typ ingenting så jag ba "när man är klar då?" så kom läraren och hämta pappret och nån tjej ba "vilka pluggon" hahahah! thessa ba; hon ska kolla på pappret så får hon se" hahahah! så gjorde vi inte så mycket mer på den lektionen , men ska skriva en uppsats bara på 2-2½ sida -.- jobbigt. men det ska gå kanon det, tänker satsa på mvg i historia, jag ska försöka iallafall :)
sen va de dags för samhälle och vi jobbade bara i boken och pratade lite och sen va lektionen slut, så det va en kort lektion. så va de lunch och det va potatis och fisk, och ni kan ju gissa vem som käka fisk? haha, jo jag! jag hatar fisk i vanliga fall men jag va hungrig så jag tog abra kanterna, det va typ stora fiskpinnar :p haha, thesso fick ta resten ;)
sen va de idrott och jag va taggad men så hade jag sprunge ifrån handduken i morse så det vart ingen idrott för mig idag så jag fick sitta och vänta på att matten skulle börja men då jag suttit över 1½ timma så kom jag på "just ja, vi hade ingen matte idag" så jag åkte ner på stan med frida och thesso och kikade lite innan min buss kom. sen så kom carina så hon och jag gick till bussen medans dom andra stanna kvar.
då jag kom på busstation så va de as mycke folk där som skull med min buss så jag trängde mig före så jag kom in och fick en plats för jag vägra stå tre mil! är typ en av dom första som kliver av -.-
det bästa med allt, det har spöregnat hela dagen så mitt hår är lockigt på sidorna så det är i vägen hela tiden ;s usch! och då jag klev av bussen och gick till bankomaten så stod det en vit bil som börja tuta som en galning då jag gick förbi , såg inte vilka de va men sen då jag gick förbi igen för att komma till ica så kika jag lite i smyg och såg niclas så ja hejja och gick vidare :) sen åkte jag hem och hamna här och nu ska jag sitter här en stund och sen KANSKE göra en uppsats eller om jag gör den imon, är så slut idag ;S


Postat av: philip

vi grabbar lånade handdukar av varandra i gymnasiet :P

2008-09-11 @ 22:59:51

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0