efter 90dagars väntetid

jajemensan, öppnade posten nyss och såg att jag fått en tid nu. på fredag halv nio ska jag vara där. känns skönt att jag inte behövde vänta flera månader som han trodde de skulle ta men jag fick tid efter 90 dagar, wowo. lite lycka är det över det hela faktiskt, det är ju ändå ett steg mot en bättring. ska träffa en tjej så jag hoppas att det går bra, hade nog känts lika bra om jag hade fått en kille men aja, huvudsaken att det blir bättre.

- om ni hängde med i min förra blogg så fattar ni nog vad jag pratar om


ni har blivit dålig på att kommentera bloggen förresten, kanske dags att börja kommentera lite mera annars känns de som om det är ingen meningen att blogga.


Postat av: Jacob Ceder

inte för jag vet vad det handlar om så hoppas jag det går bra:D

2008-09-09 @ 19:23:51
URL: http://torskenjc.blogg.se/
Postat av: Niclas Thörnqvist

Du det kommer att gå fint, va dig själv, stå på dig, visa att du är stark, visa att du är bäst. Visa att du är du. <3 :)

2008-09-09 @ 20:06:10
Postat av: Camilla Vehkapuro

Nej jag läste tidigare idag igenom hela din gamla blogg, och fattar nada. Vem vet, kanske jag som är störd ;) <3

2008-09-11 @ 19:48:44
Postat av: Philip

det kommer gå bra :)

2008-09-12 @ 14:54:58

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0