en natt med feber

nu ska jag snart lägga mig och sova, känner mig inte redig frisk. känns som om febern liksom kommer, försvinner, kommer och försvinner, känner mig kanon varm och är röd i fejjan -.- osså är de inte ens varmt i rummet :/ får nå psyk på detta, jag vill verkligen inte bli sjuk asså! hellete asså!
ska iallafall inte vara hemma pga lite feber och ont i halsen! ne, jag ska i skolan och sköta den! hoppas bara jag hinner bli frisk och bättre tills i helgen :|
kommer nog vakna upp svettig imon igen, vaknade helt blöt imorse. :S täcket hade liksom fastna på kroppen, sååå jävla vidrigt! hövva! hoppas det inte blir en natt med svett igen ;s
menmen, sov gott sötpropp'z :*

ni kan börja kommentera min blogg mera annars känns det som om det är inte är nån idé att blogga



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0