en redig långdag

kom nyss hem från skolan, halv åtta va klockan då jag kom innanför dörren, rätt så jobbigt att gå så länge men ändå så kändes det skönt. fick umgås med sötflickorna lite extra :* hihi.. vi fick sluta klockan 4 idag eftersom vi hade bara info och nästa vecka får vi körkortsboken och börjar läsa, det ska bli skoj tycker jag. har alltid prata om att jag vill och ska gå på "rolf's trafikskola" aa, och gissa vilken körskola jag blev inskriven på? ;p wowo, det fanns fyra grupper och olika körskolor och jag hamna i den jag vela, värsta glad jag vart! va lite halv segt att sitta och lyssna men Rolf va så himla skojig så han flumma mest bort tiden med urdåliga skämt och så, tyckte iallafall att han skämta bort hela lektionen vi hade ;p haha !

gick med emma ner på stan då vi slutade med mötte syrran så jag gick med henne istället för att åka hem, hoppas du inte blev sur emma för jag gick med henne <3 , vi kollade lite på ö&b, köpte nytt raklödder och en aloevera rakhyvel, står det iallafall på förpackningen men sen om det är de i vette fan ;p hahah! sen gick vi till stan och betala syrrans glasögon och sen på bokia för att köpa nyablock men dom hade bara superfula så jag köpte inge ;p får bli nästa vecka :)

ikväll blir det slapp, skulle se idol 2008 men jag orkar inte med sånt efter en sån här lång dag :/det lär väl gå i repris i helgen eller nåt så jag får se det då. blir tidigt i säng idag igen, orkar snart inte vara uppe längre, är så himla trött just nu så jag somnar hela tiden ;S somna på lektionen en snabbis, på bussen till skolan, bussen hem och nu snart somnar jag väl sittandes ;S
menmen, ska gå och äta middag nu , jag veeeeet! kanon sent men vad gör man då man kom hem för en timma sen och hamna här ? ;p haha! vi hörs lite senare ;*


Postat av: Madde

hahaha jaha där ser man xD hehe... inte så långt härifrån då ;)

2008-09-03 @ 21:39:46
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma

ingen fara :)

2008-09-04 @ 14:11:01

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0