en tidig dejt med kudden

känner för att gå och lägga mig redan nu, känner mig helt borta i huvudet. känns som om jag skulle få migrän eller nått, huvudet bara dunkar och ändå har jag inte sutte vid datan så mycket idag eftersom jag har pluggat och gjort klart läxor m.m. blir nog sängen klockan nio ikväll, ska ju gå i skolan till 17:25 imon och då behövs det lite extra krafter. kommer inte hem fören strax efter 20:00 imon kväll. det känns ... annorlunda faktiskt..
va på stan idag och kolla på ett par skor som jag vill ha, eller skor och skor, det är ett par stövlar ^^ wowo, kan du tänka dig mig i ett par stövlar? ;p haha, dags att byta bort alla killskor mot tjejskor nu kanske. eller? ;p kanske behåller ett par för säkerhetsskull liksom :D haha.
hoppas att jag blir frisk tills i helgen annars blire till att va hemma och snora i soffan och tvinga mamma passa upp mig ^^ vill ju åka men jag tänker tusingen inte åka och ha feber eller svetta ner sängen första natten, svettas som en jävla galning på nätterna nu ;s ett under att jag inte drunkar i svetten. är rätt så stolt över mig själv som pallra mig iväg till skolan då jag egentligen borde va hemma och bli frisk, men jag har inte tid med att vara hemma. ska ju sköta skolan och det kan jag ju inte göra hemifrån så det blir att åka till skolan med feber och se glad ut .
ne nu ska jag ta en snabb dusch och sen lägga mig på sängen och se om jag lyckas somna eller inte. god natt sötpropp'z :*



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0