håll käften, fuck you!

vakna i morse med att mamma ropa och sa att jag hade sovit över, nästan som vanligt på tisdagar -.-' hoppade i mjukiskläder och stack iväg. velade lite fram och tillbaka om jag skulle följa med mamma och emma till stockholm idag men jag valde att stanna hemma pga skolan, vill ju inte missa nått så jag hamnar efter i något ämne precis. så nu är jag ensam hemma tills imon kväll :/ aoou..
kom på skolan och pratade lite med emma sen så bestämde vi att hon skulle sova hos mig i natt eftersom jag inte vill sova ensam i villan, bor ju hos mamma på vardagar i ett stooooort hus, då mena jag STORT! känns så äckligt att sova ensam eftersom huset ligger ute på landet, mitt i ingenstans med massa skog runt omkring och massa pensionärer. haha, stället alla baaaara vill bo på , eller inte! tur att emma sover hos mig i natt :*
fick äta middag hos bror idag och det vart korvgryta och spagetti, fett gott asså! sen satt jag och svor med iaa och lärde henne "håll käften, fuck you" och "loser" haha, va så himla skoj. sen skulle bror försöka få henne att säga "pappa är bäst" men det vart:
patrik: iaa, vad är pappa?
iaa: loser & gjorde L i pannan
patrik: ne, vad är pappa?
iaa: loser & gjorde L i pannan
patrik: du får inge godis på lördag omdu inte säger vad pappa är.
iaa: öhm.. loser!
sen gav han upp efter mycke om och men. haha, men vi hade skoj iallafall den stunden :) sen satt jag och iaa och busa i soffan osså skalla hon mig och jag fick as ont i näsan :S de liksom knastra i näsan på mig och de känns som om benet är löst ;s ska de va så? ;o

kom hem till mig igen så satte emma och jag mig här vid datan men vi ska väl hitta på nått antar jag, känner mig g33k som sitter här utan att va social med henne x') mohaha!men vi hörs sötpropp'z :*


Postat av: Melinda

Inte ska man lära en liten flicka lära sig säga "håll käften, fuck you" och "loser" ?

2008-09-16 @ 22:43:55
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: zmH

hon gör det bara hemma och åt oss, hon är så väluppfostrad så hon säger inte sånt till nån annan.

2008-09-16 @ 23:04:17
URL: http://zmh.blogg.se/
Postat av: Ståhl

haha ! du har blivit brutalt misshandlad av en unge. Jag tycker synd om dig Michaela. Se bara till så att näsan läker rakt annars får du en sne näsa.

2008-09-16 @ 23:09:05
Postat av: Anonym

isch vilken otur :/

2008-09-17 @ 21:15:23

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0