första schema dagen

idag började alla lektioner efter schemat och jag är rätt så nöjd med mitt schema nu faktiskt, det är lätta dagar känns det som. gick till nån tant idag och ändra mitt schema lite, flyttade om och la till andra kurser, flyttade teorin till onsdags eftermiddagen istället för på tisdag morgon och sätte in historia istället för teorin på tisdagar. blev en lång onsdag men aja, sånt man får ta :) får ju teorin via skolan så det fattas ju bara uppköringen, halkbana och teoriprovet så är körkortet mitt ;*

såhär ser mitt schema just nu
måndagar: engelska - svenska - samhälle
tisdagar: historia - samhälle - idrott - matte
onsdagar: svenska - inriktning - arl - teori
torsdagar: inriktning - engelska
fredagar: matte - samhälle - inriktning - historia

gick med emma på stan en sväng efter skolan. vi gick till polisstation för emma skulle anmäla en sak och efter det gick vi till hudikgym sen fikade vi lite och sen åkte vi hem :) nästa vecka nån dag blir det en sväng på gymmet med emma, ska kolla på och så då hon gymmar sen ska jag bestämma mig om jag vill börja där eller inte :) hehe, ny månad och nya mål :* hade en "adjö dag" idag, haha, så jag satt och njöt hela dagen av cola och gotta, så nu blir det bara nå ynka popcorn på lördagar för att inte få nått supersug efter gotta och falla tillbaka. liksom trappa ner och till slut sluta med allting :) bra va? det tycker iallafall jag.

jag lagt upp lite bilder på bilddagboken med » bilddagboken «



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0