godnatt & sov gott

ne nu ska jag lägga mig och sova, ska upp imon och fixa några läxor. är inte speciellt trött nu heller men jag känner att jag kan inte sitta uppe hela natten bara därför för då vänder jag på dygnet igen och det vill jag verkligen inte göra. det är så jobbigt då det blir så.
ska försöka städa rummet imon med, det skulle behövas men egentligen behöver jag bara kasta ner smutstvätten så är det städat x) haha, har mest tvätt på rummet och några glasvatten vid sängen , typ 2 glas och det är inte speciellt mycket. sen ska jag ta det lugnt och slappa och käka ipren och alvedon och hoppas på att febern försvinner snart, börjar bli less på svettigt täcke på morgonen ;S hövva!
ne nu ska jag dejta kudden, smsa om det är nått så kommer jag till datan igen :*

- danne, snälla kom hem hel <3


utan dig vid min sida skulle jag inte klara av en enda dag, du är min andra halva och jag älskar dig mer än allting annat. det ska alltid vara du och jag hjärtat<3



har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0