en helg med niclas

som ni alla nog vet så har jag åkt till alexander i fredags. fick åka hem med emil och viktoria efter skolan så körde dom hem mig så packa jag lite snabbt så åkte jag med dom till sundsvall så slapp jag sitta hemma och vänta på bussen över en timma. det va snällt av dom. hade väldigt roligt i bilen på väg upp. haha.
osså i fredags skulle jag va med camilla men det blev inte så så jag stack iväg till niclas där mathias, ante och patrik va, kändes lite trist att åka därifrån eftersom det va så trevligt och roligt. men det va ju sista bussen så jag måste ju åka med den annars fick jag gå hem genom skogen och det ville jag inte :p haha.

i lördags så va jag med niclas igen eftersom alexander jobba 08-20. vi kollade på wall-e ^^ den va så himla bra, men jag tyckte han såg så ledsen ut så jag börja nästan böla x') haha. fick äta middag där och efter de gick vi till hemköp och handla lite sen så tog jag bussen hem. väl hemma satt alex och kolla på en cpstördmongoliddampadhd film -.- så jag gick och la mig på engång så somna jag efter ett tag.

och idag, söndag, ska jag vara med niclas igen och kolla på pearl harbor och gråta, haha. sen ska jag hem till alexander igen och vara med han så ska jag åka hem på måndag morgon, tur att man börjar klockan nio så man hinner i tid ;p ne nu ska jag vänta på att niclas ska ringa så ska jag åka till han, vi hörs sötpropp'z :*

-blir en uppdat om vad som händer idag imon eftermiddag


Postat av: philip

va bra att du verkar ha haft en bra helg (:

2008-09-14 @ 12:37:03

har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0