hudikmarknaden

åkte in till hudik idag en sväng och hämta syrran och så.. men jag ville gå runt och titta lite innan så vi gick ett varv och då träffa jag maaaaaaassa kompisar sen innan :') värsta mysigt det va. blev så glad för ett tag då jag träffa dom. träffade jossan och hennes kille, tror han heter patrik eller nått ;o sen träffa jag även peter och emilia, maulin och fredrik, första gången jag träffa hennes kille. sen träffa jag ämma, jygge, malin, tesso, thessa och en maaaaassa andra :D

det som va så skoj med att träffa jossan va att hon fråga: va de inte din kille som låg inne i boden nu i våras? så visades det att hennes kille låg inne i lumpen samtidigt som alex, osså att dom låg inne som samma sak (kommer inte på stavningen nu så jag skiter i att ens försöka). så han trodde han visste vem alex va ;p haha, världen är liten faktiskt ;p

ne nu ska jag sluta blogga för idag, känner att jag måste hitta på nått i för att inte tänka så mycket på danne. vi hörs nått sötpropp'z, finns på mobilen om det är nått. :*






har du nått du vill säga?

ditt för och efternamn, tack:
kom ihåg mig tills nästa gång?

skriv gärna din mail/msn: (bara jag som ser den)

glöm inte bloggadressen:

ordet är ditt kompis:

Trackback
RSS 2.0